TRT Belgesel

TRT Belgesel
30  161 009 797
İnsana, doğaya ve hayata dair her şey için TRT Belgesel’de kalın!

Video

Şərh

  • Sürgün olmasaydınız o dönemde ne olurdu peki işin iç yüzü bilinmiyor mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır.

    Mahmut ÖzdemirMahmut Özdemir4 dəqiqə əvvəl
  • ethem oğlum işe gusül almadanmı geldin her iş sende patlıyor

    Mehmet TanırMehmet Tanır50 dəqiqə əvvəl
  • Devamı ne zaman gelecek?

    skillboy jengaskillboy jengaSaat əvvəl
  • Bu nasıl güzel bir belgesel böyle 🥰 böyle belgesellerin devamını heyecanla bekliyoruz. İnsanın ufkunu açıyor. İçinde tekrar umutların yeşermesini sağlıyor🥰

    Şevval KaraŞevval KaraSaat əvvəl
  • Çok güzelmiş yaa, keşke hiç bitmese..

    Fatma Zehra FZFatma Zehra FZ2 saat əvvəl
    • Neresi güzel

      Yatırım VarlığıYatırım VarlığıSaat əvvəl
  • Aklımdaki bir çok soruya cevap buldum. Anlatıcı arkdaşın da katkısı çok büyük. Teşekkür ederim arkadaşlar. *( 00:08 de ki 4.5 milyar gece ifadesi aklımda soru işareti bıraktı. Sanırsam doğrusu 4.5 milyar yıl olacaktı. Eğer yanılıyorsam düzeltin lütfen)

    veli biliciveli bilici2 saat əvvəl
  • İzmirde jandarma olarak acemi birliğinde eğitim alırken biz diğer bölüklerden yarım saat önce uyanırdık 20 dakika içinde hazır olup koğusu terketmeyenler sürünerek yada ördek yürüyüş le terketmek zorunda kalırdı kaç kişi olursa olsun işin garip tarafı :) hazırlanan larda koğuş binasının önünde toplanıp sayı alınıp yemek haneye kadar ya sürünürdük yada ördek yürüyüşü yapardık gidene kadar nefes nefese kalırdık ama pes etmezdik ayrıca uyum içinde olmanın önemini çok iyi anlardık kınamak veya yargılamak için bu konuşmayı yapmadım anımı paylaşmak istedim saygılar 🇹🇷

    Erkut AltunErkut Altun2 saat əvvəl
    • @Yatırım Varlığı sana göre öyle ama bana göre saçma değil

      Erkut AltunErkut Altun2 saat əvvəl
    • Askerliğin hepsi saçma

      Yatırım VarlığıYatırım Varlığı2 saat əvvəl
  • Izledigim en iyi belgesel!

    Nevai SuleymanliNevai Suleymanli2 saat əvvəl
  • ingilizce altyazı yapsanıza bunlara

    tukenmez0kalemtukenmez0kalem2 saat əvvəl
  • Fazla bartılmış bir tarih lafın kısası Sonuçta savaşı iranlılar kazanmış ve yunanistanı baştan başa istila etmişler işin gerçeği bu

    Ali ÇevikAli Çevik2 saat əvvəl
  • Şu kaplan öldüren adamları gören hayvanseverlerin nasıl durduklarına inanamıyorum ben olsam o adamı boğazlardım.

    Sinan AkdağSinan Akdağ2 saat əvvəl
  • ERZURUMLUYUM KARSI ÇOK SEVİYORUM HELEKİ KARS KAŞARI DUYUNCA AĞZIM SULANIYOR IMMM

    İKİZLER TVİKİZLER TV2 saat əvvəl
  • Şu dünyada kalan 3.000 civarı kaplan eminim ki 7 milyar insandan daha değerlidir. Açıkça söylüyorum bir kaplan görsem ve beni öldürecek olsa onu öldürme yolunu seçmem çünkü ben ona bir şey yapmışımdır ki saldırmıştır.

    Sinan AkdağSinan Akdağ2 saat əvvəl
  • Çok güzel bir program ama çok kısa sürüyor birazdaha uzun olsun lütfen kahramanlarimizi tanimak güzel hala böyle insanlar kalmış bizlere örnek oluyorlar şef 'lerin ellerine sağlık

    SHADOW55SHADOW552 saat əvvəl
  • Bütün bölümlerini severek izliyorum çok duygusal 🥰🥰🥰🥰🥰

    Kürşat ÖzkullukKürşat Özkulluk3 saat əvvəl
  • Devamı gelsin harika olmuş.

    Demircan KemerkayaDemircan Kemerkaya4 saat əvvəl
  • Harika hazırlanmış emeği geçen herkese ve paylaşım yapan TRT Belgesel kanalına teşekkür ederim 🎗️

    Mustafa BdenizciMustafa Bdenizci4 saat əvvəl
  • Kugu olan yerler var mesela sudan cikinca buhar cikiyor pantolonlarindan sicak su bence bi de adamlar suya tepki bile vermediler

    Vaqif QasimliVaqif Qasimli4 saat əvvəl
  • 38:21 Buradan İtibarenki Müzik İsmi Nedir?

    Kanal KapandıKanal Kapandı4 saat əvvəl
  • ,,,👍

    MUSTAFA CANMUSTAFA CAN5 saat əvvəl
  • Rabbım yar ve yardımcımız olsun amin Rabbım bizlere birlik ve beraberlik ver amin Allah razı olsun yayınları yapanlardan selam ve dua ile

    Yakup BadakYakup Badak6 saat əvvəl
  • Mehmet şefi uzman Çavuş olarak alın askere erlere bağırıp çağırsın orda çalışan insanlara yazık ya herkesin bir gururu var şov İçin sağa sola bağırmalar Ayıp

    Onur GülOnur Gül7 saat əvvəl
  • TRT'den beklenilmeyecek kadar kaliteli bir içerikti. Sonunda her yerde ödediğim payın hakkını veriyorlar.

    Murat ÇukaMurat Çuka7 saat əvvəl
  • şimdiki z kuşagı bu insanları hor görüyor ekmek neden yapılıyor onu bile bilmiyorlar

    ErcanErcan7 saat əvvəl
    • sizin nesilden bi bok olmaz davar geldiniz davar gideceksiniz keşke büyüğümüz olarak bi bok becerseydiniz de z kuşağı ekmeğin nasıl yapıldığını öğrenecek kadar rahat yaşasaydı

      çok sevişerek çok çocuk yapamazsınız çok sevişerek çok çocuk yapamazsınız 6 saat əvvəl
  • Elleriniz dert görmesin canım ya.

    Filiz ErtekinFiliz Ertekin7 saat əvvəl
  • Yaa NASIL BİR yer.Mükemmelliği elde etme Çabası!!. İnsan burda Ambale olur Ruhu yıpratır.Ben almayım😉

    Makbule TarlığMakbule Tarlığ8 saat əvvəl
  • Tastay mikty Afrika eli!Alla korsin!Alla saktasin! IN-SHA -ALLAH! 🤲

    Асия БектемироваАсия Бектемирова8 saat əvvəl
  • Ma-sha-Alla! Turkish people in Afrika,helping!... I am craying for children! Thank Turk Prezident! 🤲

    Асия БектемироваАсия Бектемирова8 saat əvvəl
  • Özel Tim: Semender, Tüm Bölümleriyle TRT İzle'de! 👇 www.trtizle.com/belgesel/ozel-tim-semender

    TRT BelgeselTRT Belgesel8 saat əvvəl
  • insan hep hayati sorguluyor ama cevabini rabbim binlerce misalle binlerce peygamberlerle insanlara göndermis ama insan o kadar inatci ce cahil ki hayata gelis amacini unutarak bu yalanci dunyaya butun gucu ile sariliyor kaybettiklerine karsi derin bir acui cekiyor aslinda bu hayat sadece gecicici bir sure icin allahi taniyip gercecek yurdumuza göc etmektir

    azap haktirazap haktir8 saat əvvəl
  • azdrink.info/main/video/fqHXsJ-e0218hIg

    Munadî MedyaMunadî Medya8 saat əvvəl
  • .

    FÜHRERFÜHRER8 saat əvvəl